Σωτηρία Τριαντάρη

triantari

Αναπληρώτρια Καθηγήτρια.Παιδαγωγική Σχολή Φλώρινας. Παν/μιο Δυτικής Μακεδονίας

Εισήγηση στο 2ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πολιτικής Φιλοσοφίας
Ο ρητορικός λόγος ως ποιοτικός παράγοντας ενός δημοκρατικού πολιτεύματος” (μαζί με τον Γεώργιο Τζήμα)

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ

Πρώτο Πτυχίο: Ιστορία και Αρχαιολογία στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων.

Μεταπτυχιακό στη Φιλοσοφία: (1991) Παν/μιο Tubingen στη Γερμανία.

Δεύτερο  Πτυχίο: Θεολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Διδακτορικό Δίπλωμα: Ιστορία της Φιλοσοφίας (ως υπότροφος του Ι.Κ.Υ.), Αρχαία και Βυζαντινή Φιλοσοφία

Μεταδιδακτορικό: Πολιτική Φιλοσοφία στο Παν/μιο Αθηνών (Φιλοσοφική Σχολή).

Πιστοποιητικό για την εκπαίδευση ενηλίκων: από το ΕΚΕΠΙΣ με αριθμό μητρώου ΕΒ20502.

Εμπειρία στην Έρευνα:

Συμμετοχή σε ελληνικά και διεθνή συνέδρια σχετικά με τη μεθοδολογία της έρευνας στην Ιστορία της Φιλοσοφίας, στην Πολιτική Φιλοσοφία, στην Ηθική, στη Ρητορική, Επικοινωνία και Φιλοσοφική Συμβουλευτική. Συμμετοχές σε αρκετά ελληνικά και διεθνή συνέδρια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, στο Παιδαγωγικό Ινστιτούτο, Κέντρο Εκπαιδευτικής Έρευνας, συνεργασία με τον Καθηγητή Ιωάννη Πουλάκο στο Παν/μιο του Pittsburgh σε θέματα Πολιτικής Φιλοσοφίας και Ρητορικής,  Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης & Αυτοδιοίκησης / Περιφερειακό Ινστιτούτο Επιμόρφωσης Θεσσαλονίκης, Οργανισμός Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών (Ο.Ε.Π.Ε.Κ.), πρόγραμμα του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου, Πρόγραμμα Ειδικής Εκπαίδευσης στο Παν/μιο Αιγαίου, Πρόγραμμα Ειδικής Συμβουλευτικής, Διαχείρισης Κρίσεων και Ψυχομετρίας του Παν/μίου Αιγαίου, με θέμα: Τεχνικές Διαπραγμάτευσης και Ρητορική, Δια βίου Εκπαίδευση: Επικοινωνία και Ρητορικές τεχνικές στην Επιχειρηματικότητα.

Εκπαιδευτική Εμπειρία:

8 χρόνια δίδαξε στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (1997-2005), 8 χρόνια στο Παν/μιο (από το 2005 έως σήμερα), 7 χρόνια διδάσκει στο Ελληνικό Ανοικτό Παν/μιο Εισαγωγή στον Ελληνικό Πολιτισμό (από τον Οκτώβριο του 2005 έως σήμερα),  διδάσκει στην κατεύθυνση του μεταπτυχιακού Γλώσσα και Λογοτεχνία το μάθημα «Η Ρητορική, η τέχνη του επιχειρήματος», διδάσκει το μάθημα της ρητορικής στο μεταπτυχιακό της Δημιουργικής Γραφής και στο μεταπτυχιακό Πολιτισμικές Σπουδές: Σημειωτικές Δομές και Πρακτικές.

Τα ενδιαφέροντα μου επικεντρώνονται κυρίως στη ρητορική, τη γλώσσα και την επικοινωνία στην εκπαίδευση.

Δημοσιεύσεις:

Βιβλία

  1. Αριστοτέλης Ρητορική εις Αλέξανδρον, Προτρεπτικός προς Θεμίσωνα. Ρητορική και Φιλοσοφία. Θεσσαλονίκη: Ζήτρος, (2012), σελ. 606.
  2. Rhetoric of Aristotle in «lifelong education». Lambert Academic Publishing (LAP), 2012, pp. 72.
  3. Πολιτική, Ρητορική και Επικοινωνία τον 14ο. Θεσσαλονίκη: Αντων. Σταμούλης, 2009, 400 σ. (Επανέκδοση 2010).

Άρθρα

  1. «Η ρητορική προέλευση της Σημειωτικής. Όρια Ρητορικής/Σημειωτικής». Βυζαντινός Δόμος (2013), 515-523.
  2. «The communicational mask of the globalized rhetoric: The modern interpretation of Aristotle’s “not invedit and “invedit proofs». Asian Journal of Humanities and Social Studies Vol. 02 –Issue 02 (2014) 253-258.
  3. “Communicative reason as a means of the questioning of subjectivity in John Dewey and Jȕrgen Habermas”. Skepsis ΧΧΙΙΙ (2013), 372-383.

 

CURRICULUM VITAE

Sotiria, A. Triantari, Associate Professor

Dpt. of Early Childhood Education

School of Education

University of West Macedonia, Florina, Greece

 

First degree (B.A.) in History and Archaeology, 1989. Philosophical School of University Ioannina.

Postgraduate diploma in Faculty of Philosophy (M.A.), 1991, University of Tubingen in Germany.

First degree (B.A.) in Theology at the Theological School, 1995, Aristotle University of Thessaloniki.

Doctoral diploma in History of Philosophy with a scholarship from the Institution Government Scholarships (Ph. D) 1995, Ancient and Byzantine Philosophy [Knowledge and Faith in Johannes Philoponus (6th A.C)], Aristotle University Thessalonica.

Postdoctoral in Philosophy Faculty 2001, Political Philosophy, National and Kapodistrian University of Athens.

Certificate in Adult Education from the National Centre in registration number EV20502.

Experience in Research: Participation in Greek and International conferences about the methodology of research in history of Philosophy, Political Philosophy, Political Philosophy of Education, Ethic and Rhetoric and Communication, Philosophical Advisory and Advisory, participates in many international and nationwide conferences in Greece and abroad, Pedagogical Institute, Centre for Educational Research, collaboration with Prof. John Poulakos at the University of Pittsburgh on themes of the Political Philosophy and the Rhetoric, National Centre for Public Administration and Local Government / Regional Training Institute of Thessaloniki, Organization of the Education of the Teacher and Program of the Pedagogical Institute, Program of the Special Education at the University of the Aegean, Program of the Special Advisory, Crisis Management and Psychometrics at the University of Aegean, Lifelong Education: Communication and rhetorical technical in business, communicative methods and advisory in economic crisis.

Educational experience: 12 years teaching in Intercultural School (1994-2005), in Greek University (2005 -), Teaching Fellow for Introduction in Greek Civilization at Greek Open University (October 2005 until today), Teacher in post studies program Language and Literature: Rhetoric. The art of the argument, Teacher in post studies program Creative Writing and Teacher in post studies program Cultural Studies: Semiotic Structures and Practices.

My interests focus mainly on rhetoric, language and communication in education.

Δημοσιεύσεις:

Βιβλία

  1. Aristotle, Rhetoric to Alexander, Protrepticus to Themison. Rhetoric and Philosophy. Thessaloniki: Zitros, 2012, pp. 606.

2.Rhetoric of Aristotle in «lifelong education». Lambert Academic Publishing (LAP), 2012, pp. 72.

  1. Politics, Rhetoric and Communication of the 14th century. Oration about Kingdom and about State of Thomas Magistros. Text-Translation-Commentaries. Thessaloniki: Ant. Stamoulis, 2009, pp. 400. [Republication, 2010].

Άρθρα

1.“The rhetorical origin of the semeiotics. Limits of the rhetoric/Semeiotics”. For publication Byzantinus Domus (2013), 515-523.

2.«The communicational mask of the globalized rhetoric: The modern interpretation of Aristotle’s “not invedit and “invedit proofs». Asian Journal of Humanities and Social Studies Vol. 02 –Issue 02 (2014) 253-258.

3.“Communicative reason as a means of the questioning of subjectivity in John Dewey and Jȕrgen Habermas”. Skepsis ΧΧΙΙΙ (2013), 372-383.

 

news@linkedin.com

email: striantari @ yahoo.gr/striantari@uowm.gr